Monday, January 24, 2011

~Pengenalan~

~orangeSHOP~
hmm...nP blog ni diberi nama orangeSHOP?
hehe...aku amik nama ni sempena kaler kat gerai aku...gerai Burger a.k.a fast food..
aku ni penjual n pengusaha burger kecil2lan...mmg aku ni minat sgt dgn wat bisnes a.k.a wat money..
cr paling senang wat burger la..walaupon sblm2 ni aku ader gak wat bisnes,tp xder la sekencang jual burger ni...blhla nk tmbh pendapatan skit..kaler orange kat gerai aku ni dicetus oleh partner aku merangkap SIFU aku dlm wat bisnes..Bro Z..haha..SIFU aku ni..ngeh2..aku nk upload pic,tp ader mslh la dgn pic n blog ni...aku xtau nk upload cmna...so nk tgk,nnt2 la aku upload ek?
nk g menuntut ilmu dgn expert lu...

p/s: 9/10 rezeki dtg dari meniaga,1/10 dtg dr mkn gaji...
       cehhh...ayat cm org wat MLM ja.. 










  

No comments:

Post a Comment